ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ŠKODA SUPERB FL

Розміри автомобіля

Безпека

Функції безпеки

ŠKODA SUPERB виступає за безкомпромісну безпеку. Додатково до перерахованих вище систем безпеки, ŠKODA SUPERB може бути оснащений наступними функціями (доступні в стандартному або додатковому устаткуванні):

› Системи кріплення Isofix та Top tether, які фіксують дитяче сидіння до другого-ряду сидінь. Isofix також доступний для сидіння переднього пасажира.
› Crew Protect Assist — У разі неминучого зіткнення ця проактивна система безпеки використовує завчасний натяг ременів безпеки і закриває бічні вікна з електроприводом і панорамний люк, щоб мінімізувати потенційні ризики.
› Після зіткнення система аварійного гальмування Multi-Collision Brake задіює гальмівну систему, щоб запобігти подальшому неконтрольованому руху транспортного засобу, тим самим зменшуючи ризик подальших зіткнень.
› На відміну від круїз-контролю, який підтримує задану швидкість, обмежувач швидкості дозволяє водію їхати з будь-якою швидкістю, яка тільки не повинна перевищувати задане значення.
› ABS запобігає блокуванню коліс при екстреному гальмуванні або при гальмуванні на слизькій дорозі.
› Збільшуючи тиск в гальмівній системі, гальмівний асистент допомагає водію в ситуаціях, коли не обійтися без екстреного гальмування. Це може призвести до значного скорочення допустимого гальмівного шляху .
› MSR допомагає запобігти блокування ведучих коліс, що може виникнути, коли водій різко загальмує на слизькому дорожньому покритті.
› ASR забезпечує плавний старт і розгін без пробуксовки коліс на слизьких дорогах
› EDL допомагає при прискоренні або русі вгору з низькою тягою під одним з ведучих коліс.
› Пристрій блокування диференціала XDS + забезпечує водію нейтральну поведінку автомобіля при різких поворотах, і гарантує їх динамічне проходження. Керуючі електронні пристрої по суті моделюють присутність диференціала, що самоблокується для поліпшення зчеплення з  дорогою і динамічності на поворотах. В результаті цього, автомобіль проходить повороти ще чіткіше і легше, ніж раніше.
› Система контролю тиску в шинах постійно тримає водія в курсі про тиск в шинах.
› Система Hill-Hold Control допомагає безпечно почати рух на крутому схилі. Система включається автоматично на ухилі від 5% і забезпечує легкий і безпечний старт без використання ручного гальма. Hill-Hold Control також запобігає скочування автомобіля назад або вимикання двигуна.
› Блимаючі стоп-сигнали зменшують ризик наїзду ззаду, особливо наближаючись до пробок на шосе, або при різкому гальмуванні перед несподіваною перешкодою.

Привід і рульове управління

Повний привід

ŠKODA SUPERB доступний з електронно-керованою багатодисковою муфтою зчеплення. Два двигуни (2.0 TSI / 206 кВт і 2.0 TDI / 140 кВт) доступні з новітнім повним приводом, який гарантує оптимальну динаміку руху, високий рівень активної безпеки і економічного споживання палива.

Розподіл крутного моменту на всі чотири колеса автоматичне і залежить від умов руху. Ідеальний крутний момент для задньої осі розраховується блоком управління. Регулювання проводиться за допомогою змінного тиску на дисках муфти зчеплення.

Спортивне шасі

Завдяки більш коротким пружинам і спортивним амортизаторам, спортивне шасі, нижче на 15-мм, забезпечує надзвичайну швидкість та динамічні властивості водіння.

Прогресивне рульове керування

Ця функція забезпечує ŠKODA SUPERB поліпшену керованість і маневреність на поворотах. Прогресивне рульове керування змінює передавальне відношення в залежності від діапазону повороту рульового колеса. Прогресивне рульове керування доступне в поєднанні зі спортивною підвіскою або динамічним управлінням шасі.

Запасне колесо

Стандартний комплект для ремонту шин може бути замінений на 16-ти або 18-ти дюймове тимчасове сталеве запасне колесо.

Еко-технології

Система Start-Stop

Суть системи Start-Stop полягає у відключенні двигуна кожного разу, коли в його роботі немає ніякої необхідності, особливо ця функція корисна при пересуванні по місту, і допомагає значно зменшити витрату палива. Система Start-Stop автоматично активується після того, як запускається двигун і може бути відключена вручну в будь-який час.

Рекуперація енергії гальмування

Що відбувається під час відновлення енергії? Кінетична енергія трансформується в корисну електроенергію, яка зберігається в акумуляторі або використовується в електричних системах. Під час гальмування двигуном генератор подає електроенергію до приладів і заряджає батарею. Цей процес економить паливо.

Режим Еко (Driving Mode Select)

Eкo режим водіння — режим для свідомих водіїв, для яких економічне водіння і турбота про навколишнє середовище стоїть на першому місці. Особливістю режиму водіння Еко є рух накатом в автомобілях з автоматичною коробкою передач DSG. Рух накатом використовується, коли ваша нога не знаходиться на педалі газу під час руху.

Рекомендації до перемикання швидкостей

Правильний вибір передачі допоможе заощадити паливо і зробити водіння комфортнішим. Більш низькі обороти двигуна призводять до зниження витрати палива і сприяють тихій роботі двигуна. Символи в правому верхньому куті дисплея або підтверджують, що поточна передача обрана правильно, або ж рекомендують підвищити або знизити передачу.